مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر ابعاد شایستگی هوش تجاری بر عملکرد بازاریابی با در‌نظر گرفتن نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری

حسین نوروزی؛ مبینا رحمانی گوهر؛ حسین ایمانی پور

دوره 4، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 401-417

چکیده
  هدف: با توجه به تغییراتی که در سال‌های اخیر در روند کسب‌و‌کارها اتفاق افتاده، توجه به مقوله هوش تجاری موضوع مهمی شده­ است. لذا پژوهش حاضر به بررسی تاثیر ابعاد شایستگی هوش تجاری بر عملکرد بازاریابی با در‌نظر گرفتن نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در کسب‌و‌کار‌های گردشگری می‌پردازد.روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر ازلحاظ هدف کاربردی ...  بیشتر